جزیره من
جزیره من

جزیره من

عقاب میدان، پر کشید



مجسمه عقاب که چند ماه پیش روی میدان علی آباد نصب شده بود از جایش برداشته شد تا به احتمال ، کمی پایین تر در راه ورودی علی آباد از جاده منجیل به طارم نصب شود.  دلیل این اقدام هرچه که باشد به برخی اعضای شورای جدید مربوط است شاید اولین اقدام اجرایی شورای جدید پس از جلسات پیاپی همین باشد.  باید دید آیا پس از برداشتن مجسمه نماد دیگری جای آن را خواهد گرفت یا نه؟ 

در راه ورودی به شهرک تابلویی زیبا با تصاویر شهدای علی آباد نصب شده که اگر مجسمه عقاب در کنارش قرار داده شود از نظر نما از  اهمیت آن کم می کند.  شاید دلیل این کار این باشد که نماد دیگری جای آن را بگیرد ، شاید نماد الله. یا شاید به این دلیل که خوب نیست که مجسمه یک حیوان بین مسجد و حسینیه قرار داشته باشد.  بهتر است مسولیت این کار به شورای جدید و البته جوان واگذار شود.  به هر حال علی آباد مشکلات دیگر و مهمتری از اینکه مجسمه عقاب کجا باشد، دارد. به خصوص مشکلات فرهنگی.  به نظر میرسد نگرانی که از جوان و بی تجربه بودن اعضاء وجود داشت،  قابل تامل است.

شورا همانطور که از نامش پیداست به معنای شور و مشورت است. حرف و مشکلات مردم از طریق شوراست که به مسولین اجرایی انتقال داده میشود. ولی انگار در دوره جدید شاهد تغییر در این واژه هستیم.



اگر درباره فعالیت های شورای جدید نظری دارید میتوانید با خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید.


این روزها


به تقویم کاری ندارم؛ انگار این روزها حس عجیبی دارم

غم خواستنی شده، گریه کردنی، اشک زیبا و ریختنی

اگر برای حسین باشد .

آری محرم است






دو آهنگ زیبا از محسن چاوشی با موضوع محرم و امام حسین(ع)

برای دانلود ادامه مطلب را ببینید

 

ادامه مطلب ...

تصاویر علی آباد با موضوع حیوانات


گلچینی از تصاوی قبلی و جدید از طبیعت علی آباد با موضوع حیوانات

برای نمایش در اندازه واقعی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.






برای دیدن تصاویر بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...