جزیره من
جزیره من

جزیره من

علی آباد و مناطق اطراف آن

در این مطلب مناطق مختلف علی آباد را به همراه توضیحات مختصر و مفید ببینید. عکسهایی از اطراف علی آباد از قلعه سمیران تا سد سفید رود و ارتفاعات در شمال منطقه تهیه شده که میتواند در شناخت شما از علی آباد و منطقه مؤثر باشد.

ادامه مطلب ...

سالن ورزشی شهداء علی آباد

در تاریخ 19 بهمن 1391 سالن ورزشی شهداء علی آباد افتتاح شد تا بعد از سالها نیاز اهالی به خصوص جوانان برای داشتن مکانی ویژه ورزش برطرف شود.

برای ساخت این سالن ورزشی 570 میلیون تومان هزینه شده و زیربنای زمین آن 2592 مترمربع است. عرض آن 48 متر و طولش 54 متر می باشد.

ادامه مطلب ...

طبیعت زیبای علی آباد در سال 1392

در این بخش تصاویر زیبایی از طبیعت علی آباد را که در روزهای اخیر با عنوان طبیعت زیبای علی آباد در سال 1392تهیه شده اند را میتوانید مشاهده و دانلود کنید.

برای نمایش در اندازۀ واقعی روی عکس مورد نظر کلیک کنید

*(کپی فقط با ذکر منبع)*



ادامه مطلب ...

بازی فینال فوتسال


                           


در جمعه شب 1392/1/9در سالن ورزشی علی آباد بازی حساس فینال بین دو تیم فوتسال المپیک و شاهین سرخ برگزار شد. در فینال این دوره مسابقات، که با استقبال تماشاگران وتشویقهای آنان همراه بود واین تشویقها زیبایی بازی را صد چندان میکرد، نتیجه، 2 بر 1 به نفع شاهین سرخ، رقم خورد.


ادامه مطلب ...

پنجره را باز کنید، هوا، هوای علی آباد است



در این قسمت به بررسی آب و هوای علی آباد در  فصول مختلف سال و چگونگی کیفیت آن می پردازم. میتوانید با مطالعه ی این بخش اطلاعات مهمی راجع به این منطقه بدست بیاورید پس اگر می خواهید در هوای علی آباد تنفس کنید این مطلب را از دست ندهید.

ادامه مطلب ...